Index / Hírek / Iskolaérettség, iskolakezdés – a család szerepe a tanulási nehézségek megelőzésében

Iskolaérettség, iskolakezdés – a család szerepe a tanulási nehézségek megelőzésében

A magatartási és tanulási zavarokkal küzdő gyerekek hatékonyabb oktatása érdekében tartott a pedagógusok számára előadást Kocsis Gabriella fejlesztőpedagógus, a sárospataki Szent Erzsébet Katolikus Általános Iskolában. A tapasztalatok szerint ugyanis egyre több olyan fiatal van, akik ilyen jellegű problémákkal küzdenek. Éppen ezért az iskola kötelessége, hogy az ezeknek a helyzeteknek a kezeléséhez szükséges ismereteket, képességeket fejlessze a tanárokban is – mondta híradónknak Kissné Murányi Andrea, igazgató.

Ajánljuk

Időskorúakat tanítanak internethasználatra középiskolások a Sátoraljaújhelyi Városi Könyvtárban

A „Netrevalók” elnevezésű program a generációk közötti személyes kapcsolatra épít. Ennek keretében a fővárosiak mellett …